Saturday, March 30, 2013

Persiapan rumah tangga

kawin...kawin..ya allah aku kini sudah bakal memasuki alam rumah tangga,rasa seronok bila sahabat2  sudahpun bergelar suami isteri,namu ap yg kuimpikan ialah tamat zaman bujang dgn pnuh persediaan,bukan main kawin saja..
Insyaallah  tahun nie aku bakal tamat zaman bujang aku..
ha;ah nie kata2 semangat buat aku:copy past ja..
Ya Allah pilihkan dan pertemukanlah aku dengan jodoh yang terbaik darimu...jika dia miliku engkau lindungilah dia dari melakukan maksiat dengan sesiapa pun..dan engkau bertemukan jodoh kami bukan dari jalan maksiat tpi jalan suci dari dosa ..amin amin amin.....
Bercintalah selepas kawin..pasti kemanisan cinta yang halal kita dapat..
madah ku bermula di sini ...saat bercinta ..saat terindah dibuai dengan dengan kata2 manis dan janji si lelaki & si perempuan..tetapi mereka lupa adakah janji tuhan telah ditunaikan.usahlah dibuai dengan hawa nafsu mu..ketahuilah janji sebenarnya bila mana saat akad nikah mu..dilafazkan oleh suamimu di depan Allah.Allah pasti tidak biar hambanya bersendirian ..mintalah pada Allah ..jodoh yang terbaik dipilih Allah.

No comments:

Post a Comment