Friday, June 10, 2011

Rezeki Allah yg tentukan,..aku perlu usaha atau Pasrah???



















"Allah juga yang menentukan rezeki anda. Allahlah yang membuka pintu hati orang yang menemuduga anda untuk memilih anda. Allah juga yang memelihara kesihatan anda supaya anda dapat bekerja dengan sempurna. Sekiranya Allah mencabut nikmat kesihatan sudah tentu anda terlantar sakit dan akhirnya anda terpaksa diberhentikan kerja"..

Rezeki di tangan Allah,Allah yg menentukan rezeki aku,jodoh,pertemuaan,rezeki ,ajal maut aku semua di tangan Allah...aku sedih masih ada orang yg mengungkit kisah rezeki aku..aku harap Allah memahami isi hati aku...aku harap tahun nie Allah memberi sinar harapan pada rezeki aku...bagi aku,aku bersyukur apa yg ada,walaupun terdapat kekurangan,namun aku tahu aku usaha tetap ada,aku bersyukur sekurang kurangnya,Allah memberi pengalaman kepada aku susah peritnya mencari rezeki,susah peritnya berhadapan dgn manusia yg pelbagai ragam sikapnya..macam2 lagi..

YA ALLAH,BERIKANLAH REZEKI KEPADA KU,
LUASKAN REZEKIKU,
RINGANKANLAH REZEKIKU..
MURAHKAN REZEKIKU,
PALING PENTING ..
BERKATDAN HALALKANLAH REZEKU..
AMIN YA RABALALAMINN..

No comments:

Post a Comment